OSMANİYE 2 NOLU T TİPİ KAPALI VE AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU
KURUMUMUZDA 19 MAYIS COŞKUSU YAŞANDI

 Kurumumuzda 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Kutlama Programı Düzenlendi

 Osmaniye 2 Nolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumunda; 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü vesilesiyle, barındırılan hükümlü ve tutuklulara yönelik anlamlı bir kutlama programı gerçekleştirildi.

 Düzenlenen programa; Kurum Müdürü Rahmi BURSA, Kurum 2. Müdürü Mehmet DOĞAN, İdare Memurları, kurum personelleri ile çok sayıda hükümlü ve tutuklu katılım sağladı. Milli birlik ve beraberlik vurgusunun ön plana çıktığı etkinlik büyük bir coşkuyla takip edildi.

 Program; Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve aziz şehitlerimizin anısına gerçekleştirilen saygı duruşu ve ardından okunan İstiklal Marşı ile başladı. Açılışın ardından Kurum Öğretmeni Adnan DOĞAN, günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yaptı. Kutlama programı, Kurum Müzik Öğretmeni ve hükümlüler tarafından günün anlam ve önemine binaen hazırlanan müzik dinletisi ile sona erdi.