OSMANİYE 2 NOLU T TİPİ KAPALI VE AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU
KURUMUMUZDA MANEVİ REHBERLİK TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Kurumumuzda  Manevi Rehberlik Toplantısı Gerçekleştirildi

Osmaniye 2 Nolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumumuzda, yürütülen eğitim ve iyileştirme faaliyetleri kapsamında önemli bir toplantıya ev sahipliği yapıldı. Kurumumuz toplantı salonunda yapılan toplantıya Cumhuriyet Başsavcımız Sayın Uygur Kaan ARISOY,   Cumhuriyet Başsavcı Vekilimiz Sayın Murat Can BİÇER ile Cumhuriyet Savcılarımız Sayın Mehmet Sait DEMİRBAŞ ve Sayın Mehmet Oğuzhan DURSUN, Kurum Amirleri ve Kurum vaizleri katıldı.


Toplantıda, hükümlü ve tutukluların manevi gelişimlerine katkı sağlamak, moral ve motivasyonlarını artırmak amacıyla yürütülen mevcut faaliyetler titizlikle değerlendirildi. Önümüzdeki süreçte gerçekleştirilmesi planlanan yeni projeler, eğitim programları ve rehberlik faaliyetleri hakkında karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.


Verimli bir şekilde tamamlanan toplantıda, bu tür kararlı çalışmaların hükümlülerin topluma kazandırılması sürecindeki kilit rolü bir kez daha vurgulandı.

Kurumumuz, hükümlü ve tutukluların rehabilitasyon süreçlerini en üst düzeyde desteklemek adına eğitim ve manevi rehberlik faaliyetlerine aralıksız devam edecektir.